Ny fåååån!!

Ringde till tre för att säga upp abonnemanget. Är inte jättenöjd med tre. Men är jättekass på bra försäljare. Såååå det slutade med att jag beställde en ny telefon och förlängde mitt abonnemang med 140 år. Hehe. 
Säga vad man vill om iPhones men jävlar vad tåliga dom jävlarna är ändå? 
Har tappat min telefon i badkaret och i toan x antal gånger utan större skador (lite lagg då men det går o leva med.). Imponerande! Men nu är skärmen så trasig att det ser ut som den grinar. 

Detta var i... fredags. Ja efter att jag köpt ny fån så drog vi till Toyota för lite service på bäjlen. Var inne o kollade på bilar. Vill ha en Toyota auris hybrid kombi med automaaaaat. Säljaren var så duktig att jag nästan köpte den. Tur att Jonas var med. 

Igår var jag och Åsa på Ullared. Mer om det någon annan dag. 

Hejdå!!

(P.s det blev en iphone SE. Tänkte en 6s men säljaren övertygade mig att SE var lika bra som 6s, ja vi får väl se..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0