Skäggtext

Tyckte att det stod "skriv skäggtext" först men det stod "inläggstext". Hade varit roligare med skäggtext, tänk vad många skulle undra, "varför ska jag skriva om skägg för??". Kanske ska maila blogg.se och tipsa.

Ja! Fortfarande sjuk som ett såll. Hade friskt räknat med att vara frisk idag. Så vi skaffade barnvakt och städade huset. Såg ut som en pundarkvart, på riktigt alltså. Ni ska se när jag städar!!! Jävlar vad fort det går! Jonas tycker att jag är skithetsig och försöker hålla sig i bakgrunden. Jag ba "du kan börja dammsuga!!" Tre sekunder senare inser jag att jag redan dammsugit halva nedervåningen. Med stor hets kommer stort ansvar som vi brukar säga. Men vet ni vad?! Jag kan tipsa er starkt om att låta bli att hets-städa i sjukdomstillstånd för ni kan aldrig gissa vad som hände sen!!(=nyheter24 rubrik) jag blev såklart ännu sjukare. Alltså fjärtsjuk. Jaha då får jag väl va hemma imorrn oxå. Orkar inteeeeeee. Hatar o va sjuk mer än russin faktiskt. Och då hatar jag verkligen russin.

Det snurrar som fan i skallen, kan knappt andas i snoken. Tät i huvudet men tom i plånboken.
Ursäkta alla dåliga vitsar, tror det beror på förkylningen.

En annan grej jag tänkte på är att man kommer till en viss ålder då man inser att man är läskigt lik sina föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja, jag är ju också sjuk !

2016-11-21 @ 07:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0