3 dagars kneg!

Hej hallå?
Ja ni undrar väl hur det gått förstås!!!
Eh ja, nu har jag jobbat i tre dagar och det går väl "bra". Väldigt olikt allt jag någonsin gjort. Det är ganska kul och ganska jobbigt att jobba i fabrik. Men jag gillar! När klockan ringer så har vi rast, sen ringer den igen och då slutar vi. Alla springer ur fabriken i hög fart.

Det är högt tempo och jag har inte varit sysslolös i två sekunder. Jag har ännu inte vält något! Hurra! Men idag råkade jag sno någons parkeringsplats. :(

Trivs! Det finns gott o gratis kaffe (!!!!!:)))))) frukt och handkräm, på fredagar slutar jag tidigt.

Sen är det såklart vissa grejer som är lite jobbiga, som det här med att jag inte kan allt utan måste ställa 245 frågor i timmen om allt, känner mig lite dålig, men det har ju bara gått tre dagar.

Trött i kroppen dock! Igår tvärsomnade jag 21:00 prick.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lön för slitet?

Svar: Oh ja! :)))
din apa i etern.

2016-10-12 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0