Det rullar.

Ja här ekar det tomt, men håll ut kära fans, snart så blir det bättre för gammelgäddan!!!
Jag har eventuellt skrivit om det i typ föregående inlägg, hur vi hetsar med två heltidsjobb och ett child som ej går på föris, det är tufft!!! Jonas har t ex sovit 6 timmar på 2 dygn varav han jobbat i 24 timmar. Så synd om honom nu!! En slitig vecka kvar bara, sen blir Smoofie föräldraledig!

Annars går det bra på fabriken. Många muffinskartonger blir det! Saknar social kontakt dock. Det är väldigt osocialt och nästan ingen pratar med mig. Tur att man kan prata med sigsjälv.
Idag krockade jag nästan med ett rådjur. Det var inte alls så dramatiskt, däremot har jag lyckats sno flera kollegors parkeringar ett par-tre gånger. En gång snodde jag parkeringen precis när en skulle parkera där. Det fattade ju inte jag. Men det var en snäll kollega och jag fick stå där ändå.

Snart är det november och då får man baka lussekatter! Längtar.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att det var en snäll kollega :)

2016-10-24 @ 20:41:04
URL: http://amgsvealand.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0