God helg!

Men gu, ja minns knappt att jag bloggade i onsdags? När fan hann jag med det?

Ja, nu är det helg!!! Välkommen helgen, du är efterlängtad *nästanfacebookstatus*.
Har haft en svinbra lördag!!! Alltså svinbra! Minns inte när jag kände mig så harmonisk och nöjd med livet sist? Det känns förjävla gött o jobba alltså. Det är jättejättejobbigt att ha ett så fysiskt arbete där man aldrig sitter ner men grejen att äntligen kunna jobba igen är fantastisk!

Jonas har inte gått på föräldraledighet än så det blir ett jävla ihoppusslade av vardagen ett tag nu, plus att vi bara jag en bil så vi får skjutsa varandra och vide lite överallt nu. Igår så slutade jag tidigt, så jag åkte till morfar o Åsa o hämtade vide 1400. Sen åkte vi hem o lekte i 45 minuter o sen tillbaka till krillehöla o hämtade upp Jonas på jobbet. Gah.
Hela familjen däckade när vide skulle sova 19.30, så inge fredagsmys blev det heller. Fast jag o vide vaknade 05.00 och jag kände mig fräsch och utsövd.

Imorrn är det min tur att ha sovmorgon, godkväll!

Fint ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0