Fejksover.

En del blir förvånade över att Vide fortfarande sover med oss. Det är väl lite bu o bä. Han behöver ett eget rum för att jag är rätt säker på att han kommer sova bättre. Vi stör varandra lixom.
Men jag ÄLSKAR att sova brevid ungen.

Uppenbarligen fejksover jag för att "förmedla en känsla" i bilden. Hehe, tänker alltid så när folk tar såna här bilder "jaha där ligger du o fejksover."

Men kolla hur extremt mysigt vi har det! Han brukar ligga som en liten tesked mot mig o greppa tag i mig o sen snusar vi sådär. Älskar det, det är fan kärlek. Vill ha tio bebisar när jag ser den bilden!!!!!

Sen är det not so mysigt när en vaknar o ungen ligger tvärs över sängen med huvudet i min mage o fötterna i Jonas mage o man har 15 cm o sova på. Så ja, för och nackdelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0