Jag har fått jobb!

Jag har fått jobb!!! Alltså fatta hur glad jag e eller?? Var på jobbintervju förra veckan och det kändes ju bra lixom, men vågade inte hoppas för mycket. Skulle ha fått svar i måndags men då hörde jag inget så jag trodde det hade skitit sig. Men åhh!! Känns som jag vunnit på lotto!

Jahaja vad är det för Jobb??????
Med finare ord så är det maskinoperatör på en fabrik.

Med andra ord så ska jag stå och trycka på en knapp hela dagarna (jo han beskrev det så) och tillverka typ muffinsformar.

Det är ett heltidsjobb som är tidsbegränsat, men man kan få förlängt oxå, beror på hur det går.
Alltså är skitpepp o nervös!

Grattis till mig!


Kommentarer
Postat av: elli

Wohoo! Heja heja!

2016-09-28 @ 12:28:02
Postat av: Anonym

Grattis!

2016-10-03 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0