Roadtrip te su-uunn

Idag var Jonas sista semesterdag och vi tog en tripp te su-uunn, eller Sunne som det heter på kartan. Vi hade sett en loppis vi ville besöka och det gjorde vi. Supah-najs loppis med massa grejer, men köpte nada pga för mycket shabby-chic. Vide var på strålande humör på förmiddagen och på ett vrålande humör hela bilresan. Så töligt att han hatar bilen och blir helt jävla vansinnig.

Men vi stannade till på en mysig restaurang som heter "diner 45", en väldigt retro restaurang i 50-tals stil, fantastisk miljö, och FANTASTISK mat. Jonas köpte vegansk hamburgare på bönor som var helt amazing. När vi skulle åka tänkte jag byta blöja på Vide lite snabbt, varför jag inte letade efter ett skötrum är dock ett mysterium i en stressad morsas huvud. Så jag bytte i bagaget och vide skrek som en tok och det var tydligen poop-fest överallt och ut kom pensionärer o glodde och Jonas tyckte att vi skulle leta upp ett skötrum medans jag vrålade "nääääääääjj". Ja det var värre än det låter.
Så, det var antagligen vårat första och sista besök på diner 45 pga utskämd 4-ever.
Varför fungerar aldrig hjärnan när den ska??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0