Tapet o gölv.

Vi har köpt tapeter till Vides rum!!!! Dessa blev det:

(Midbec Wabi sabi mr fox)

Visst är dom vrålfina?! Rävar e bästa djuret det vet alla. Rävar o bälta. Vi tänkte bli färdiga med Vides rum till hans ettårsdag, vilket säkert inte kommer ske då vi är rätt sega, hehe. Men alltså vad dyrt det är med tapeter? Om man vill ha något annat än rusta-tapeter dvs. Har hittat ett GÖLV oxå.
Det blir oxå dyrt, trots att vi väljer ett billigt laminatgölv.
När jag nämnde laminatgölv för pappa började han hosta obekvämt och föreslog att vi skulle riva upp nuvarande gölv o ge oss på ett helvetesprojekt, jag ba "nä." O parkett blir för dyrt. Lite snål i själen kan en väl få va?

Tror det blir detta ekgölv. Tänkte först ett fint mörkt mörkt gölv men då syns all dret så fort, samma sak med för ljust gölv. Tyckte gölvet var fint. Älskar värmländska ibland. GÖLV. Haha. När jag bodde i dom nordligare delarna sa jag till någon att jag ville ha en pöse (påse alltså), det blev nästan riksnyhet pga värmlänning som knör in ö i alla ord.
Godnatt snuttar!


Kommentarer
Postat av: kret

Kan rekommendera heltäckningsmatta. Det har Casper och Tiia i sitt rum. Bekvämt att sitta på, ljuddämpande och ska vara bra för eventuella allergier 😊

Svar: Heltäckningsmatta e görmysigt faktiskt! Men jag ser ju bara katter + matta = görmycket hår! 😬
din apa i etern.

2016-09-27 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0