Satanisten i mig.

Nej haha sorry för så himla dålig rubrik, jag har ingen satanist inom mig, tror det bor ett ulligt litet får som heter Kenta där. 


Jag har varit nåt så förjävla trött sen jag käkat penicillin. Helt slut. Helst av allt vill jag ligga ner i soffan och stirra på färg som torkar. Gah. 

Sökte in till lite kurser igår!!! Haha. Jag är en sån där spontan jävel som får akuta infall, "jurist?? Ja men varför inte!!" (Sökte inte jurist). Så jag vettefan. Starkt tveksam till att jag kommer in på något, men jag tror det vore kul! Känns ultimat att plugga medans man har barn på något sätt. 
Vi får väl se, hinner nog ändra mig 140 ggr till. Kanske slutar som mattläggare, vem vet??

Pussipuss



Så jävla dålig luggdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0