"God" morgon.

Åh herregud. Vilken jävla morgon. 

Alltså hatar mornarna. Det är inte mysigt eller gemytligt utan bara en transportsträcka till jobbet. Imorse var jag sämsta morsan ever. Alltså har varit nära på att grina hela dagen. Har sånt jävla dåligt samvete.

Lyckades göra mig i ordning och precis när vi skulle gå började vide bli gnällig pga att han ville göra något svinfarligt som jag ej godkände (stå i fönstret). Hittade inte den jävla nyckeln. Var helt borta?? Vide blev vansinnig och grinade som ett helvete och svetten började rinna medans vide satt som en apa på mina ben. Då blev jag såklart akut bajsnödig. Släpade in vide på toan som var helt hysterisk. Här någonstans så tappade jag det helt. TYYYYST TYYYYYST!!! SKRIK INTE FÖR I HELVETE!!! Då började han gråta helt hejdlöst och jag var skitsur. 
Sen började jag oxå grina. Kände mig så jävla elak. Tröstade vide i 15 minuter, hittade nycklarna och gick iväg till föris. 
På föris var det väldigt mycket ny personal och vides första dag efter 4 veckors ledighet. Han blev ju helt hysterisk där oxå. Höll i mina ben och grät jättemycket. Stackars lillen. 
Har längtat hem hela dagen. Haft fruktansvärt dåligt samvete över att jag skrek på'n. 

😭😭


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0