Hej hej!

Nä nu är det ju sådär igen! Två veckor sen sist, jamentjena! Jag VILL ju blogga!! Men jag glömmer fan bort det!!! 

På sistone har jag haft en veckas semester och så har jag jobbat en vecka. 
Berättade för chefen i tisdags att jag ska börja plugga! Han tog det bra. Jag var så nervös att jag skakade. Hatar att säga upp mig. Känns så taskigt?

Längtar så himla mycket efter att börja läsa! Ska bli så jävla kul. Fattar inte att det skulle ta mig 20 år för att fatta att jag inte är dum i huvudet. Sen är jag ju nervös över hur deg kommer bli och att jag kommer göra bort mig. Jag blir så himla wierd i stora folksamlingar. Som att jag glömmer bort vem jag är. Så jag sluddrar och mumlar svartkonster. Typ. 

Menåhhh längtet ändå! Få göra något nytt! 

På tal om något helt annat så ska jag o mamma till stugan i Fagerås och stajla den lite, för snart är det dags för foto inför försäljning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0