Ös ös hedenhös!

Gött att ni fortfarande är här inne o kollar läget. Jag lever! Men som skrevs i föregående inlägg - väldigt stressad. Jag fungerar inte alls på stress. Alltså riktig stress. Förra veckan fick jag åka hem för jag fick så ont i huvudet att jag inte orkade jobba. Däckade i sängen o sov typ 2 timmar, helt slut. 


Men! Nu är stugan äntligen ute på hemnet! Så glad över detta!!! Och så fina bilder dom tagit! 




Haha ursäkta, orkade inte klippa till dom. 

Nästa vecka börjar jag plugga!! Är väldigt nervös inför detta med. Vettefan vad jag ska förvänta mig. Har just beställt böcker för 900 spänn, och det var bara inför första delkursen. Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0