Tick tack...

Sitter här brevid barnet och bara väntar på utbrott 380 idag. Vide har varit sjuk i helgen och det blev alltså ingen resa till Gbg "grin". Men idag har han varit feberfri och på sitt värsta humör som den tvååring han är. Känner att mitt tålamod hänger på den lille lille tråden just nu. 
Måste vara jobbigt för’n oxå. Han kan ju inte prata riktigt och jag märker hur jäkla frustrerad han blir när han blir ledsen lixom. 
Stod och skrek och pekade vid diskbänken förut och jag ba ???? Fanns ju inget där? Vad ville han. Han blev helt hysterisk tillslut. Hoppas han sover gött inatt iaf. 

Snart är batteriet slut i paddan så jag välkomnar strax skrikfest nr 381. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0