Vides sömn!!

Det här ämnet lär jag ha avhandlat 300 ggr förut. Vides sömn del 342. Jag gnällde ju länge över att ze child vaknar 05.00, men kom till någon slags acceptans över att så var det.
MEN!!! Nu har han levlat upp ytterligare. Nya tiden för uppvak är 04.00. Igår 03,45. Igår när jag lämnade på föris var jag så schleten att jag skakade. 
Alltså det måste väl ha med vilan på dagen o göra va?? Han sover oftast 2,5 timmar då. Så det ska vi dra ner på till 1,5 timme och sen kanske 30 minuter. Går ej att lägga senare (han somnar 19.00), han är så jäkla trött på kvällen. Och jag med. Jag brukar lägga mig samtidigt som vide, så jag brukar somna 20.00-20.30. Kul liv!! 
Men ahhh. Har varit svårt att koncentrera sig i pluggeriet pga trötthet. 

Jaja, det var det. Godnatt. Eller jag menar god morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses vilken morgonpigg unge... ja 2,5 timme va väldigt länge på dagen... har det bara blivit så?

Svar: Ja! Han är ju vråltrött på dagen eftersom han inte sover på natten, hehe! Men nu har vi kortat ner till 1,5 timme på dagen. Nu vaknar han 05.00 iaf! Längtar till sommartid. Hehe!
din apa i etern.

2017-12-29 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0