Börthday!

Alltså jag gillar verkligen yoga! Det är en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva, hehe. Nej men allvarligt, för en stel gammel sill så är det GULD! Har testat lite ett par veckor nu och jag känner mig lite mindre stel, och lite mer "medveten" om kroppen på något sätt. 



På tal om något helt annat så fyller jag år idag!!! 32 bast!!! Jag blir fortfarande förvånad varje gång jag fyller år, jaha blev jag ett år äldre - igen?? 
Älskar att vara 30+, det slår att vara 20+ med hästlängder. Fan vad mycket obetydliga bekymmer man hade då som man nu ba "ehhh, va?" 

Jag önskar mig:

- sömn. Alltså sömn är det finaste en småbarnsförälder kan få.

- en ny garderob. Efter två graviditeter och 4 års samboskap så har jag blivit rätt tjock och kläderna passar inte så bra längre. 

- bättre minne. Minns knappt vad jag gjorde igår. Förra veckan ska vi inte ens prata om. Minns. Inget. 

- tid. Haha. Förr kunde man göra flera saker på en dag, igår gick hela dagen åt att handla mat. sen var det natt typ.

- ett jobb med ok lön. Känns ungefär lika svårt att hitta som en garderob med lejon i.

- att ungen slutar äta ludd. Alltså seriöst, jag plockar säkert ett kilo ludd ur ungens mun varje dag. Spelar ingen roll om jag dammsuger varje dag, han hittar det ändå.

- en ny president. Föreslår maryl Streep eller Leo di caprio. Eller vemsomhelst. Min kristna granne kanske. 

- supergod vegetarisk körv!!!!

Grattis till mig och mina föräldrar som fick världens bästa barn!



Tänkte ta en selfie nu, men ser ut som jag arbetat i en gruva i 36 år. Här var jag lite mer fancy.

Kommentarer
Postat av: Ida

Går du på yoga?? Det har jag missat! Var?

Svar: Hemma framför paddan! ;)
din apa i etern.

2017-02-24 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0