Ny soptunna!!!

Asså ni fattar ju vad jag ska skriva om när ni såg den extremt inbjudande rubriken. Hehe. Nej det händer inte alls särskilt mycket spännande i livet just nu. Vardagen vardagar på i full rutin. Älskar rutiner och vardagen btw. Ungefär samma sak varje dag i oändligheten. 


Jo men en bra sak som jag känner mig otroligt exalterad och nöjd över - vi har bytt till en svinstor soptunna!!!! Jag och Smoofie är ultrasorterare och vi kämpade som idioter för att sortera ALLT. Tyvärr har vi en unge som bajsar som en friidrottare sportar, mycket alltså. Så näää. Det gick fan inte tillslut.
Nu känns det underbart att kunna slänga sopor i soptunnan. 

Hehe, som sagt "livet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0