Dretmåndag!!!

Hade ni en go möra?


Låt mig förtälja min:

 hade en go "sovmorgon" till 06.15. 
Hela sängen var blöt av kiss. Vides kiss alltså. Jäkla blöja!!!
Gick ner till toan och tvättade mitt lilla fejs samt smörjde in mig med 140 olika serum och krämer. MYS!!

Öppnar toadörren och där står mini (katten) och har bajsat ner hela hallen och halkar runt på röven och sprider ut sin skit så gött det går. 
Försöker klippa bort bajset (Jonas klipper jag håller i kattfan), får inte bort bajset. Slänger ut katten. Jonas och vide in i duschen (jag borde oxå duschat pga kissäng men glömde helt bort det?).
Sen äter vide frulle medans jag gett upp det där med att göra mig i ordning. Hinner ej.
Jonas åker till jobbet. Dörren. Ja då smiter kattjäveln in och bajsar ännu mer i hallen. 
På med kläder på vide som är vrålsur av okänd anledning. Torka kattbajs i hallen, ut med katten. Ut med vide och undertecknad och pheeeewwwww. 


Låter som att jag hittar på men nej? Är väldigt imponerad över att jag fan hann med både unge och bussen men assåå dretmåndag.


*ironiskt smajl*

Kommentarer
Postat av: Ida

Uhuhuhu 😩😩😫😹

2017-07-04 @ 20:15:16
Postat av: Ida

Uhuhuhu 😩😩😫😹

2017-07-31 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0