Dammsugare 2000!

Har sagt det förut och säger det igen, mitt liv består av 0% spänning och 100% vardag. Hinner knappt tänka några reflekterande och viktiga tankar. Så gör lite småstolpar över grejer som hänt:


- kollade på ny dammsugare igår. Vi provkörde ca 15 stycken, vi hade ofrivilligt sällskap av två pensionärer som oxå var köpsugna på ny dammsugare. Det var våran lördag. Kolla på dammsugare. Köpte ingen såklart pga beslutsångest, men har läst många recensioner idag och nu har vi bestämt oss!

- åkte till stugan efteråt och målade och sågade. 

- måste rekommendera P3 historia förresten! Väldigt bra! 

- har klippt mig!! Det tog 2 veckor. Vi började med o klippa topparna. Gången efter tog vi luggen och sist tog vi o klippte upp det!
Jag har känt mig som en helt ny person medans Jonas ba "ooookej". 
Ursäkta men mitt hår är så jävla fint. Och har blivit aslockigt? 


Kolla vad fint! Klippte upp det som fan. Var 0 uppklippt innan. Jaja förlåt ska sluta tjata.

- vide klättrar. HELA TIDEN. Blir tokig! 


- ska till götebörj nästa helg! Det ska bli kul. Jonas vill till Liseberg för karuseller, jag hatar karuseller, men har hört att det finns en bra veg-buffé så det kanske blir en win-win ändå? 

- snart ska vi fan sätta upp poolen! Som jag längtat.



Kommentarer
Postat av: Sudd

Ska ni åka tåg?? Vi ska också till Gbg! På lördag!

2017-06-16 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0