Korvbrödsbagaren

Hej hej.


Idag var jag på jobbet. Det var lite väl hetsigt för min smak. När jag varit sjuk så blir jag alltid lite skum i huvudet när jag väl jobbar igen. Det är som att mitt sociala system gått i baklås och hängt upp sig 500 gånger. Säger alltid lite konstiga saker.

Sen! Irriterande grej jag gör ofta - när jag klipper norska kunder och inte fattar vad dom säger så ler jag bara o säger "hmm", ungefär som när man ser en söt bebis. 
Haha, why?? Är jag för lat för att säga "va?" Och sen få saken förklarat för mig och för att ändå inte fatta eller? Ja så är det nog. 
Men man får ju lite konstiga blickar när man sagt hmm (söt bebis!) ett antal gånger för ofta.

Åt fyra korvar med bröd till middag. Två hade jag potatissallad på. Kommer aldrig tröttna på korv. Ska tipsa OKQ8 att börja med vegetarisk korv, tror inte dom hört det förut. Och blir alltid sugen på korv när man är där? 

Godnatt! Eller ja menar hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0