Snart klar!

nuförtiden snittar jag alltså ETT inlägg i veckan. ETT!!! Jag brukade fan blogga minst en gång om dagen förr, och jag saknar det. Ska försöka få in vanan igen, samt hitta på något o skriva om? Är ju helt tom där alltså? 


Tänkte mjukstarta med att försöka blogga varje dag den här veckan. 

Vi var i stugan igår. Målade det sista och insåg rätt snabbt att... vi är fan snart klara utvändigt? Vi fick alltså slut på grejer o måla igår! Hallååå! 
Nästa gång ska vi dra dit en kärra o påbörja rens 2000. Sen hoppas jag att vi strax kan dra dit en mäklare. 

Är så trött på att vara där varje helg nu, vill oxå göra skojjiga grejer på sommaren!! 
Känns som att jag börjar bli sjuk igen. Hur kan man vara sjuk så ofta? Pissigt immunförsvar eller?


Helt random men gjorde en vegetarisk smörgåstårta igår! Den smakade kärlek och majonnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0