Friska o krya typ.

Siste dan idag som jag e föräldraledig med lelle körven. Fyfan vad hemskt! Och underbart! Det är så blandade känslor, både gött och jobbigt. Skulle vilja ha en t-shirt där det står "jag överlevde föräldraledigheten 2015". Blir det en till onge så vägrar jag ta nästan hela föräldraledigheten själv. Aldrig i livet. 

Känns ändå rätt ok att börja jobba, jag har varit hemma i nästan tre (!!!!) år nu, så det ska bli väl att komma ut i samhället igen, bli en del av folket osv. 

Jahappsi. Vi är väl nästan friska! Vide var på föris i torsdags, det gick huuur bra som helst sa pedagogerna. Gött för vide! Vide kommer för övrigt få ett jättegött schema på föris, ledig två dagar i veckan och kommer sällan gå längre än till 16.00. Och skulle han det så finns det fölk som gärna hämtar honom tidigare. 

Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0