Puzt oh stön.

Vilken hetsig vecka!!! Har knappt hunnit smälta alls känner jag. Det var måndag igår o nu måndag igen??? 

Nej men det har gått braaaa, har haft rava full. Träffat massa gamla kunder!! (Sa jag att jag är tillbaka på mitt gamla jobb - ny chef?). Och så har jag tjötat som ett helvete. Har verkligen längtat efter vuxna människor!!! Är totala motsatsen till introvert - väldigt extrovert. Gillar sociala situationer och blir smått galen när jag inte får prata. Både småprat om vädret och den fruktansvärda förlusten av Sven-Erik Magnusson har diskuterats vilt. 

Ja, hela Värmland sörjer faktiskt. Sven-Ingvars har hängt med sen barnsben på alla möjliga sätt. Det här kan vara första gången jag blir genuint ledsen över att en kändis gått bort. *sadness*

I helgen vettefan vad jag gjort? Eller ja, igår hängde jag hos Sudden en sväng. Så mysigt! 

Snart ska vi börja göra i ordning sommarstugan för försäljning, renovera litte o fixa. Känns sorgligt i själen, men vi använder den knappt så det känns nästan sorgligare. 



Jag o Sudden på Sven-ingvars gratiskonsert 2006 (så små!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0