Utan vide.

Jag lider helvetes kval av separationsångest. Jag fattar inte hur jag ska jobba medans ungen är på förskolan. Jag vill inte leva utan honom alls! Hade det varit möjligt hade det kanske varit trevligt med en bärsele på ryggen med ungen däri. Så kunde han dra mig i håret och säga "katt", åt allt och alla. Men nu kommer han vara på föris och jag kommer att vara på jobbet. Så är det bara och jag måste leva med det. Nästa vecka steppar vi upp inskolningen och han ska vara där varje dag (förutom fredag) 9-14.  


Övrigt så är det lördag!! Va gött hörrni. Eller nej det är en LÖGN! Vi vaknade alla ovanligt alerta och pigga, förutom att jag började känna det där klassiska "ont i halsen". Sen är jag ju så jääävla envis och lite tölig på det där sättet. Nej jag var inte sjuk - VI ÅKER PÅ LÖRDAGSLOPPIS!! Yääääy! Så vi lämnade vide hos farmor o drog runt på tre av krillehölas finaste loppisar. Dom har fan bra loppisar här, förvånad över att vi inte varit på lördagsloppis i höla förr? Sen så är det ju vida känt att kristinehamnsbor är snålare än smålänningar och varenda Kristinehamnsbo har lördagsloppis som största hobby, för jävlar vad folk det var. Jag hittade en jättefin teakspegel, har letat länge efter en sån, så jag blev nöjd. Sen åkte vi och storhandlade. Blir alltid så jävla dyrt när vi köper mat. Landar nog på minst 1600-2000 varje gång. Å andra sidan så handlar vi bara 2 ggr i månaden, plus någon stödhandling ibland. 
Runt den här tiden började jag erkänna för migsjälv att jo- jag var nog riktigt jävla sjuk. När vi åkte hem la jag mig i sängen och sov tre timmar, nu sitter jag här o är sur o sjuk. Gissar på föris-baciller. 

 




Min sötis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0