Klippaz!

Jag är redo för att klippa mig snart, eventuellt göra en enkel uppklippning och runda lite framtill. Hatar att klippa mig till 140%. Särskilt nu när jag sparat ut skiten. Och för att bespara er frågan: nej jag klipper inte migsjälv, min kollega får nog äran. Hehe.


Min mamma är ju gammel frisör vettni, det är därifrån min frisörskräck kommer ifrån, visade alltid bilder på hur jag ville ha håret (Jennifer aniston -96) men inte fan såg jag ut som på bilderna? Fattade aldrig varför utan antog att mamma var sämst frisör som sabbade håret!!! 
Haha! Allt är förlåtet mamma, idag förstår jag ju grejen. Olika hårtyper, styling osv. 

Har haft rätt roliga kunder i veckan oxå! Vissa säger ju saker som är 1) helt idiotiska såklart 2) man ej håller med om. Men får upp hoppet om mänskligheten oftast. 
Dock sa en kund att jag såg ut som 40 bast!!! 40!!!! Jo jag har lite åldersnoja, inte det att jag tycker att själva åldrandet är jobbigt utan att mitt utseende ändras och jag hinner inte med? Har vant mig vid att alltid se yngst ut och vara yngst. 
Men jaja. Så äre och det finns inget att göra åt, eller jo, använd spf jämt, och retinol (<3) 

Idag har vi varit i stugan. Börjar faktiskt se ett slut på det hela. Har en del kvar o måla, men strax är det klart invändigt. Bara någon litten skarv kvar. Utvändigt är det lite mer knut-måleri, några fönster, kitta, trädgård och byte av några brädor. 
Kanske en månad? Hoppas.



Fick kläder i mors-dag present! Denna gulliga är från asos (VILA).

Kommentarer
Postat av: Ida

När firar man mors dag i Ölme?

Svar: I dagarna sju!
din apa i etern.

2017-05-26 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0