En lista


Såg att jag hade många besökare igår??? Blev nervös. Så jag gör genast en lista som jag hittade på internet!!!

NÄR GRÄT DU SENAST? 
Läste ett blogginlägg om ett barn som hade cancer och fick ont i hjärtat, då grät jag. 

TRE SAKER DU AVSKYR
1. Dammsuga. Hatar det starkt. Så jävla tråkigt. 2.,När folk påpekar saker som borde göras här hemma. Alltså vet ju redan själv eftersom jag bor här? 3. Män som håller på med det där "inte alla män" tjafset. Alltså blir kränkta på riktigt och ba "men JAG har aldrig gjort något!!! Varför hatar du alla män?!!" Vill bita av mig fejset då.

HUR VAR DU I SKOLAN? 
Lite blyg och märklig. Jag och sudden höll väl oss ganska utanför resten av klassen. Hade väldigt starka känslor för allt, hormoner. Medelmåttiga betyg, var rätt skoltrött. 

VAD BLIR DU STRESSAD AV?
När saker o ting inte är välplanerat. Hatar o ha en oplanerad helg t ex. Eller tenta som inte blir som jag tänkt. Vill ha ordning o reda i hemmet, men det går ej pga barn, blir stressad av det med.

TRE SAKER DU ÄLSKAR:
När tvätthögen är tom och tvätten vikt  (har hänt en gång). När vide skrattar. Nybäddad säng. 

HUR TROR DU ANDRA UPPFATTAR DIG?
Vimsig och nervös tror jag. Är rädd för att uppfattas som dryg så kanske försöker för mycket ibland. Annars hoppas jag på att folk tycker att jag är trevlig och snäll.

HUR UPPFATTAR DU DIGSJÄLV?
Vimsig och nervös. Haha nej, men vimsig är jag ju. Annars tycker jag att jag är rolig och har smarta åsikter.

EN SITUATION SOM DU TYCKER ÄR PINSAM/JOBBIG?
Tycker det är asjobbigt när man ska betala o aldrig hittar plånbok eller kort. Och det händer fan alltid!! Pinsamt när folk pratar med en och man inte hör vad dom säger och man måste säga "va?" Hela tiden.

NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?
Med läppstift och fixat hår. Yeah!

VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?
Jonas, vide eller katten. Minns ej.

NÅGOT DU FUNDERAT MYCKET ÖVER?
Ifall jag vill ha ett till barn eller ej. Vet att jag inte måste bestämma mig nu,
men tänker ändå mycket på det. 

TRE SAKER DU ÄR RÄDD FÖR?
1. Män. 2.Husspindlar. 3.Älgar.

ETT YRKE DU TROR DU SKULLE VARA DÅLIG PÅ?
Kock. Får panik bara jag tänker på’t. Stå i ett trångt kök med massa folk lixom!!!

ETT YRKE DU TROR DU SKULLE VARA BRA PÅ?
Sminkbloggare säger Jonas. Jag tänker att jag borde äga något och vara chef. Hade nog varit en bra chef. 
Skulle nog passa i kassa oxå, tjöta med folk hela dagarna, jag gillar småprat till skillnad från alla andra. :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0