BIO!

Igår ville mamma låna vide och jag kände ba "VARSEGOD!". Närå, men det kan ho väl få göra, lånar hellre ut honom över natten än dagen, för då får man sova!! <3 

Minns knappt när vi hade nattvakt sist? 
Kände oss väldigt pigga och tyckte att det var en bra idé att gå på bio! OCH Ja, vi gick på den där clown-filmen med en Skarsgård i. It.

Hatar ju verkligen alla skräckfilmer, men likt förbannat ser jag dom ändå. Blundade halva filmen och satt och tänkte på att vide kanske kunde bli mobbad en dag? Gud vad hemskt! Eller så kanske han blir en mobbare?? Gu va hemskt!!!
Såg iallafall halva filmen och den var rätt bra, men äcklig och orealistisk. Känns inte som jag behöver oroa mig för clowner i avloppen lixom. 

Sa jag att vi såg filmen klockan nio? Kände mig bakfull imorse. 

Innan bion hälsade vi på ett par kompisar här i trakten. Karin och Jesper. Dom har en unge som är 8 månader äldre än vide. Karin bjöd på kaffe med skummad mjölk. Det var så gott att jag åkte till Ikea idag o köpte en liten visp. 

Imorn börjar delkurs 2 i plugget! Spännande!



skarsgård gjorde sig bra som clown! Gillade att hans ögon fladdrade runt. Plusfakta - det var inga specialeffekter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0