Det kunde gått illa.

Ahhh!!! Den här natten var under all kritik. Barnet prickade in att vakna exakt varje gång jag lyckats somna. Höll på så säkert till 02 inatt? Kanske längre. Vet ej. Nu springer han runt här och härjar och vill att jag ska leka med honom men jag vill bara dricka kaffe och VAKNA. 

Igår kunde han ha dött. Det var en fruktansvärd upplevelse:
Jag satt i datorrummet och pillade på tentan och så hör jag Jonas skrika i panik från köket, plus hör kväljningsljud. Har nog aldrig sprungit så fort i hela mitt liv. Jonas lyckades precis pilla ur plastgrodan som vide nästan svalt. Har en sån jävla ångest, tänk om grodan fastnat i halsen?? 
Han har haft någon slags besatthet utav just den där jävla grodan, alla andra småprylar låter han bli att stoppa i munnen. Stackars liten. Hoppas verkligen att det var första och sista gången. 

(null)
Kolla gulligheten för ett år sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0