Träna minnet?

Jag ska försöka att träna minnet lite, vara lite mer medveten om nuet. Det är rätt trevligt att kunna svara på vad man gjorde i helgen. 
Läste någonstans att man kan typ skramla med nycklarna för att komma ihåg att man hörde skramlet. Och att man ska slå mot spisplattorna för att minnas att man slagit av dem. 
Sen kanske man kan tänka på vart man är eller vad man gör för att minnas det. 
Plus ska försöka lära mig att sitta still. Madde sa att jag är rätt tölig att sitta brevid eftersom jag åker åt alla håll i stolen. Sitter rakt - sitter framåtlutad, dricker vatten, pillar med pennan. Dricker vatten, börjar tugga tuggummi, osv osv. Kliar i benen. Hur kan alla andra sitta blixtstilla i 3 timmar??? Huuuur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0