De går bra nu!

Vide! Denna underbara lille körvonge! Jag skrev ju för ett tag sen att han inte pratade så mycket, men dom senaste två veckorna tycker jag att jag ser en stor förändring! Han försöker göra sig förstådd på massa olika sätt nu, han pekar bestämt på grejer och härmar väldigt mycket! Blomma tycker han är särskilt kul. Sen försöker han med massa andra "ord" oxå. 

Men herregud så roligt det är! Utvecklingen går så himla snabbt tycker jag! 

Livet känns för övrigt så otroligt bra just nu. Mycket bättre än på länge. Tycker pluggandet är superkul (men svårt??). och så njuter jag av tillvaron. Det är så bra. Jag har hopp om framtiden. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va plugar dy

Svar: Genusvetenskap!
din apa i etern.

2017-10-02 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0