Glad påsk!

Har ni en go påsk? Jag njuter SÅ av att vara lite ledig. Känns som det var längesen som jag var helt ledig. 
På själva påskafton gjorde jag slajm till vide. Tänkte att det vore spännande, men han tyckte det var skitäckligt. Sen målade vi påskbrev. Eller jag målade, blev helt inne i det och vide sprang runt och gjorde allt annat. Hehe!!
Dessutom!!!  Nu kommer jag väl jinxa detta, men vide har sovit till schu (karlstamål för sju) i två dagar!!! Två!! Fattar inte hur extremt lyxigt detta är!!! Hoppas det håller i sig. 
Igår var vi på köpcentrum och köpte nya kläder till Jonas. Tvingade honom att köpa nya skor oxå. Han går runt i skitfula slitna gympaskor!! 
Skulle avsluts dagen med att handla lite snabbt, och då fick vide världens skrikutbrott. Har faktiskt aldrig hänt förut, tackolov. Jonas fick bära ut honom under armen. 

Igårkväll satt vi och räknade ut hur mycket virke vi behöver till renoveringen. Väldigt mycket visade det sig. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0