Lugnt och stillsamt

Jävlar vad folk det var här idag da? Har ni inge bättre för er på en fredag? Närå skojja, jag har heller inge bättre för mig. Tänker dricka viiin i min ensamhet och njuta av tystnaden sen. Jävlar va gött.  
Vide har varit vild halva dagen, trots att vi kört långa och intensiva danspass till soundtracket av "vaiana". 
Känner mig oxå lite rastlös och nervös i själen. Längtar så till nästa vecka när skolan drar igång!!!! 

Har noterat att jag är ett riktigt as på morgonen nuförtiden. Jag har försäkrat Jonas att han inte får ta något jag säger innan kaffet är intaget på allvar, för jag är sur och egoistisk. 

Har inte så mycket mer o skriva nu. Jag lever ett lugnt och stillsamt liv nuförtin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0