Sämääästääärrrr!!

Har semester! Har jag sagt det? Semester! Än så länge har vi badat, hälsat på hos Emmy, varit i Örebro, varit i karlstad, smält bort osv.
 
Jo men vårt kylskåp är ju ett litet helvete, det rinner under det så det är alltid lite blött på golvet. Kylskåpsdörren lossnade för något år sen och det löste vi genom att sätta barnlås på (SMART!), men det blir fortfarande inte tätt lixom. Så vi har främst ägnat semestern åt att leta upp ett värdigt kylskåp. Jonas hittade ett som hade en smartskärm med skrollfunktion, plus inbyggd kamera "så att man kan kolla på affären vad som behövs handla". Haha, så jävla dumt ändå, jag har ändå alltid en inbyggd handlingslista i huvudet, minns alltid exakt vad som behövs handla.

Ja vi köpte alltså inte den med kamera, den kostade en halv årslön typ. Köpte något halvfläshigt med garanti och sånt. Nuförtiden behöver man inte ens frosta av frysen sa försäljaren, stämmer det? Låter för häftigt. Även med "dryckeskylare" i frysen (att det ska gå snabbt alltså). Tror inte på det förräns jag ser det!! Leverans nästa vecka så det blir ju kul. 
Men herregud nu har jag skrivit ett helt blogginlägg som handlar om kylskåp. Kul liv en har.
Imorrn ska jag äntligen träna, och på lördag ska jag på fest! Det ska bli så kul! 

(null)
I lördags var jag på stan o shoppade, var oförskämt snygg om en får säga det själv (ja). 

Kommentarer
Postat av: Ida

”...med garanti och sånt” 😂😂 Du är bäst

Svar: Ja väldigt häftigt!!
din apa i etern.

2018-09-09 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0