Let it go!

Stod i en bok att vi (människor) var så hårt drillade av samhällsregler att det knappt fanns något utrymme kvar för någon slags spontanitet. Att vi var så jävla rädda för att göra fel att så mycket vi gör bara är på ren vana. Vi tar mao inte ut svängarna alls typ.

Har tänkt skitmycket på det där. T ex så får jag ångest ibland när jag sagt något konstigt eller ifall jag druckit alkohol. Det är väl klart man bryr sig men varför är det så viktigt att alltid göra rätt, varför är det så viktigt hur vissa människor uppfattar en? Vad händer om man släpper det kontrollbehovet ibland, låter ångesten vara och göra bort sig lite friskt ibland! Låter inte det lite gött. Bara andas ut och ba jasså jaha. 

Usch vad trött jag är. Ni kanske inte fattar vad jag menar ens. Men det gör inget. 
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0