Rollerna

Idag hade vi seminarie och det gick så jävla dåligt!!! Haha. Jag var dåligt förberedd och mindes inte vad jag skrivit så jag typ svamlade och sa skitkonstiga saker och kom ifrån ämnet, började staka mig nåt så förjävligt. Efter att jag "pratat" valde jag att vara tyst och försökte diskret sjunka genom golvet. 
Har kanske skrivit det förr, men får fruktansvärda gymnasievibbar av Universitetet. Samma känsla lixom, att jag var sååå dålig och jag är såååå dålig och pinsam nu. 
Vi har läst mycket om vilka roller vi har i samhället, och det är ganska spännande. Jag tror det pågår en inre konflikt i min själ nu, jag har varit frisör så länge och det har varit en trygg roll, jag vet vem jag är där lixom, men jag har svårt att hitta mig i min nuvarande roll som student. Hur ska man bete sig lixom? Och då faller jag tillbaka till den roll jag minns - gymnasierollen.  Bara en teori. Undrar vad goffman tycker.

Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0