Jag gör nog slut, tror jag.

Med bloggen! Jag tror att jag gör slut med bloggen. Iallafall nu, på obestämd framtid. Låter väldigt dramatiskt känner jag men det känns även rätt dramatiskt! Jag har ju varit en aktiv bloggare sen typ... gymnasiet? Och denna bloggen har jag haft sen 2007 eller något. 
Men jag har alltid skrivit eftersom jag har haft ett så stort behov av det! Älskar lixom att skriva, men jag får faktiskt utlopp för det i skolan just nu. 
Gissar på att jag kommer börja blogga lagom tills jag blir typ 40-årskrisen igen. Det tror jag! 

Men vi gör det snabbt nu innan jag blir för sentimental o börjar drabbla en massa dumheter, hejdå, tack för alla minnen. Vi syns förhoppningsvis snart igen bloggis! Och tack alla  som läst!  
Finns för övrigt på Instagram som sockerapa! 
Puss å hääääj! 

(null)
Sur/sorglig bild som fångar mitt inre väsen. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för allt och underbar avslutsbild! Tur att du fortsätter finnas i verkligheten. Kram!

Svar: Haha eller hur! Tack! 😘
din apa i etern.

2018-11-08 @ 08:46:36
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Sudden

😭😭 Hejdå lelle blogg! Tack för alla skratt, alla tänkvärdheter och alla minnen 🥳❤️

2018-12-04 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0