Ingen semester?

Idag har jag jobbat. Det var jobbigt som fan, lagom bakfull försökte jag dock se så proffsig ut som möjligt och stod lutad mot disken i två timmar för att inte välta omkull. Ögonen var öppna men inombords sov jag.
Blev även klippt idag (igen) efter mitt halvmisslyckade försök till att klippa migsjälv, vafan, av med skiten! Nu känns det skitkort, men gött, inte så mycket krångel längre. Bild kommer säkert så småningom.

Gårdagen var skitkul så det var helvärt en bakfylla idag. Först var vi på afterworken och tog oss ett par bärsingar, satt jävligt bra. Sen drog vi till Emmas karl Jim på förfest, stre, dansade och drack öl. Efter det drog vi till Harrys (var vi på något mer ställe?) och minglade lite med gamlingarna. Och så blev jag bjuden på en Bloody Mary! Otroligt äckel-gott, ska definitivt köpa fler gånger. För er som inte vet vad en bloody mary är så kan jag avslöja att innehållet består av vodka, tomatjuice, salt, peppar, tabasco, worcestershiresås och pressad citron. Mums, mer äckel åt folket!

Träffade en amerikan med, han var jättetrevlig, han gillade sverige, snygga brudar sa han. Jeff hette han. Synd att jag bara är skitbra på engelska på fyllan.

image177

//pees änd löv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Är det en bloody mary på bilden? Mamma dricker det då och då och det verkar så himla vidrigt. Mest för att jg inte gillar tomatjuice. Men man har kabske mognat. Det känns himla moget att dricka en BM

2008-04-05 @ 20:49:36
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apan

haha ja! jag var jätteinställd på att det skulle vara skitäckligt, men den är bannemig smarrig, särskilt om man inte gillar såna där sliskiga drinkar. jag är en mogen dam.

2008-04-05 @ 23:21:44
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: Emma

http://recept.nu/1.35063/nigella_lawson/bloody_mary_8211_en_hel_kanna

Sådärja ;)

2008-04-06 @ 16:51:32
URL: http://ladychampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0