men ät då, ungjävel!

Har tappat matlusten totalt. Allt bara växer i munnen och förvandlas till gröt. Har ätit två portioner mat i helgen, och några mackor. Och så fick jag mens i morse, vilket borde sätta igång chokladbegäret/matlusten, men istället känner jag mig bara sjukt förbannad och skulle kunna gå någon slags boxningsrunda med elaka kängrur. Hade jag haft råd hade jag nog köpt nutrilett eller något flytande så jag skulle kunna trycka ner något iallafall.
Sitter i skrivande stund och försöker febrilt mata migsjälv med fil och bran-flakes, men det smakar hundbajs och kattmat. Uäääk. Vafasen ska jag göra? Jag vill inte ha socker, inte salt, inte surt (gärna kaffe dock!), vill inte ha mat alls. Borde jag vara glad eller? Fortsätter det i den här takten kommer jag att kunna ansöka som den tredje olsen-systern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0