Nyttiga apan

Nu har jag gett mig fan på att gå ner ett par laggar innan badsäsongen så jag slipper låsas in i något skjul och sitta där och skämmas. Så, jag gick helt enkelt och köpte en påse morötter. det känns rätt lagom nyttigt. 

Missförstå mig rätt nu, jag vill inte bli pinne, utan bara lite mindre lina. Jag har varit smal och jag ser inte klok ut, jag trivs med lite fläsk, då sitter man skönast.
Men frånochmed nu ska det bli ändring på godisflötandet.

Saker jag inte ska äta (på ett tag):
- skitmycket godis
- chipsen.
- sån där asgod klyftpotatis med sås.


jag tänker dock fortsätta med ölet, det är ingen idé att vara nykter, saker blir inte roligare för det.



//peace

Kommentarer
Postat av: Dan

Det jobbiga med morötter är att man måste skala dem. En chipspåse kan man bara öppna och käka direkt.

Och jag brukar dricka sprit istället för öl. Då dricker man mindre mängd men blir aspackad ändå. Fast på senaste tiden har jag slarvat lite och dricker både sprit och öl. Det är inte lätt det där.

Men lycka till!

2008-01-18 @ 23:43:33
URL: http://secretagentman07.blogspot.com
Postat av: Linnéa

inte behöver man skala morötter! iallafall inte om man köper sånna med nästan inget skal. räcker om man gnuggar bort den värsta skiten under rinnande vatten. lite skit rensar dessutom magen ;D

ett annat hett tips är att käka frukt i mängder. äpplen (skurna i bitar så man tror det är godis) lättar på sötsuget och banan i alla dess former är bra mot mittimellan-hunger.

i know you can do it!

2008-01-19 @ 23:02:19
URL: http://mjoelk.blogspot.com/
Postat av: apan

dan: äh, så jobbigt är det inte att skala morötter, så länge man har en superskalare!
sprit? nejfyfan, det blir man ju dyngrak av! jag håller mig till ölet.

Linnéa: jaa! frukt är skitgott! jag köpte tropisk fruktmix på burk i helgen och göttade järnet!

2008-01-21 @ 11:22:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0