Lina & Ida testar.

I lördags tog jag och sudden oss en superturné i Karlstaden. Det var strålande sol och vi var som två fnissiga sjuttonåringar igen.
Då slog det mig att jag inte käkat någon glass iår, bannemig. Sagt och gjort, vi drog till Pressbyrån för att inhandla lite is på pinne, men hittade något ännu mer spännande, Ben & Jerrys glassen. Jag har hört så himla mycket om den här fantastiska (och snordyra) glassen att jag såklart var tvungen att prova. Sudden gjorde detsamma. Hon valde någon chokladglass med chokladbitar i och jag valde någon cheesecakeliknande historia.
Glassen var väl....sådär. Besvikelsen var större, innerst inne hade jag hoppats på att få gråta av lycka över en sån superglass, eller slagit några volter. Nja. Sådär glass alltså.

image209
Tacka vette jag 88:an!



Kommentarer
Postat av: Monopaul

Var det såna där bägare eller den där "hamburgsvarianten"? För den smakade också skit...
Nä, forza italiensk glass!

2008-05-06 @ 21:03:12
URL: http://monopaul.blogg.se
Postat av: apan

bägare var det! gluttade lite på "hamburgervarianten", den var ju mindre än en treo! Nä, som sagt, 88:an eller hederlig nogger, det är bra skit det!

2008-05-06 @ 21:42:02
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0