huskur.

Varför är jag inte frisk än? Febern har stigit mig åt huvudet, får smått panik! MÅSTE VARA FRISK IMORRN!

Gjorde en liten "renande" huskur förut. Slår ut allt i alla system, utom febern då såklart, finns hundratals sådana där huskurer, tror sudden tipsade om en en gång, det var varm öl med honung i om jag inte har fel. Huga!
Jag blandade:
- varmt vatten + thé
- fishermans friend mint
- lite sprit.


Jävligt äckligt, men ja är inte det minsta snorig iallafall! Ska försöka få Jim att dricka en sen, det lät som han hostade upp ett mindre djur förut.

Har ni några tips för att bli fri från feber förresten? dom där jävla värktabletterna funkar inte!

Kommentarer
Postat av: kaka

Mot hosta: Varm öl med smör.

Feber: Vatten, och isbad. Det gjorde de på Lilla huset på prärien iallafall.

2008-09-02 @ 20:27:56
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: tk

Håll dig sval drick mycket och ät febernedsättande!!!!

Det är jäkligt viktigt att göra det,var snäll och hjälp din kropp.

2008-09-02 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0