"tjötmoster"

Vaknade imorse av att jag låg och babblade helt frenetiskt om våffelpaket man kunde köpa på Ica, "du måste bara smaka!" sa jag, sen vaknade jag. Inte ens när jag sover kan jag hålla käft alltså.
Igår fick jag ett ryck och gjorde bakad potatis. "Bakade" fyra potatisar och sparade två till matlåda idag, och på lunchen knallade jag iväg för att köpa stoppning till potatisarna, märkte att min billiga lunch blev jävligt dyr då jag köpte stoppning för 90 (!) spänn. Herregud. Nästa gång jag ska "lyxa" till det lite kan jag lika gärna köpa en filé mignon och stoppa med gåslever, blir säkert lika gott (och dyrt).



Minns ni Whale? Skitbra band som fick på tok för lite uppmärksamhet.


Blev jävligt sugen på våfflor idag med av någon konstig anledning, så jag gjorde lite pannkakor förut.

Kommentarer
Postat av: kaka

hahaha vad köpte du för fylling?

2008-09-17 @ 21:51:04
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0