matkoma

Fall som en fura för grupptryck facebook, alla verkade tydligen äta tacos ikväll? Svensk exotisk utlandsmat när den är som bäst - tacos!
Och jag ville ju inte vara värre, så jag tryckte i mig tre tortillas. Två tortillas är gränsfallet, tre spyr man av. Har legat i soffan o flämtat i två timmar nu, jävla tur att jag har såna där skitsköna tant-trosor utan linning och som går ända upp till naveln. Matkåma. KÅMA I SAY.
Varje gång jag förätit mig så får jag samma dumma tankar, "det kanske blir bättre om jag tar en frukt?". Varför i helvete skulle jag må bättre om jag tar en frukt? Är det för att stilla mitt dåliga samvete? Eller att frukt är nyttigt, och skulle väga upp matkoman på något vänster? Fattar inte matematiken riktigt.


Det här gjorde jag till lunch-efterrätt. Så jävla gott, päronklyftor stekta i smör, socker o kanel + vaniljglass.
GAGAGA. Lite nyttigt lär det ju ha varit, päron?

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahaha, jag tänker också så när min matsäck slått uttänjningsrekord. Varför skulle det bli bättre om man addade lite fler kalorier då? ^^

2009-07-13 @ 19:10:53
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

haha, rent önsketänkande kanske?

2009-07-13 @ 23:15:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0