dretsur.

Har varit på stan en sväng idag med emelie och sudden. Regnet öste ner, och jag var jävligt sur, försökte svälja det så gott jag kunde men mina pms-djävlar tog över tillslut och jag gjorde det enda rätta, åkte hem.
 Köpte asmycket kakor, två chokladmunkar, och ett sånt där franskt...crossiant? med chokladfyllning. Och som toppen på isberget köpte jag även ett paket med brownies. Åt två munkar förut, nu mår jag jävligt illa istället för att känna mig lycklig och fet. 
Fan, egentligen borde jag städa, men befinner mig i matkoma.  

Tröstar mig med sims istället, och min nyfunna dubbelhaka.



annat jag shoppade idag;
 Klämkäcka örhängen från Lindex Kids, görbilligt o köpa smycken som ungar har! 20 spänn.
armband från JC som jag suktat efter i en månad.
och tamponger från Konsum, ballt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0