brunch

 Har just intagit dagens favoritmål, FRUKOST! Eller tja, brunch snarare. Anna Skipper hade hatat mig. Men lördags-brunch är fan guld.


Titt va gött! äggröra innehåll; ÄGG, MJÖLK, OST. Knaperstekt bacon. Åh bacon! Stackars vegeterianer. potatissallad, flingor med mjölk och kaffe.
I vanliga fall brukar jag bara slänga i mig lite fullkornsflingor och fil + kaffe. Så det är inte så farligt som det ser ut.



Igår var jag lika rastlös som en idrottare med autism. Alina fick utegångsförbud och kunde dessvärre inte förgylla min tillvaro, och där satt man, ensam, småfull och jävlig. Så jag gick ner till bästa grannen anne-lie och terrade henne istället. Vi såg på "så ska det låta", "let´s dance" och drack lite öl och tjötade. Senare åkte vi till stan och hämtade upp Björn, han var full som en kastrull och jätteglad. Var en riktigt trevlig kväll! Halv två var jag snortrött och höll på att somna mitt i ett samtal, så det var bara att kasta sig i säng.

Idag ska jag försöka styra upp lite här. Emma hade nog gråtit blod om hon såg hur det ser ut i köket. Mitt rum ser heller inte sådär skitfint ut, direkt.


/peace and löv.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ja tack för i går, det var jättetrevligt. Ugh hugh

2009-03-28 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0