Bulljävel!!

Jag har bestämt mig! Jag ska bli en bullmamma. Baka bullar jämt och ständigt, stå med huckle o förkläde, snitta ett pkt Blend om dagen, dessutom skall jag svära mellan varje ord. Tjock som fan ska jag oxå vara.

"Förbannade bullmamman" kommer jag att kallas för av barnen, och mina barns kompis lär bli skiträdda för mig och vågar sig aldrig hem till oss.

Jo, hör och häpna, idag har jag uträttat underverk! Jag har bakat 40 bullar för första gången i mitt liv, och jag är skitstolt. Fick lite hjälp av pappa bara.

Och nu till det mest häpnadsväckande - dom var helt ätbara. Lite...torra, och aningen osöta. Men skitsamma! En bulle är en bulle är en bulle...right?



först råkade bullarna bli skitsmå.


sen blev dom skitstora!!

Kommentarer
Postat av: emmy

men du har ju glömt pärlsockret?!

(nu kommer apan svara något i stil med: nej fy fan! pärlsocker är ju dretäckligt. pärlsocker är för idioter ;) )

2009-10-05 @ 12:35:14
Postat av: apan

emmy: haha! nej, vi hade inget pärlsocker, i ärlighetens namn. :(((((

2009-10-05 @ 12:45:51
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: emmy

hehe ok! flåt :)

2009-10-05 @ 15:11:20
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha, jag gillar din verision av en bullmamma :D

2009-10-05 @ 23:24:30
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0