Onödigt värre. typ.

Hej hej bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer säkert inte ha internet snart , ska ringa till telia o be dom koppla ur mitt tjuv-internet eftersom jag egentligen har beställt BREDBANDBOLAGET!! men BBB kan ju inte koppla in internet om det redan finns i lägenheten??? Känns ju jävligt knepigt. Som en deckare ungefär.

Har varit skitseg idag, ej trött, men seg. Tror det var alla slaggprodukter som pubis masserade ur mig igår. Längtar tills jag blir pensionär, dom är arbetslösa med gött samvete dom!
 
Måste sluta köpa dyra grejer! särskílt mat!!

Typ såhär:
-smör behöver jag. MEN GU VA FRÄCKT, SMÖR MED SALTSTENER I??! BARA TRETTIO KRONOR! BLIR SOM EN KO RÅ?! MU? HEHE


och så vidare. Som den där hemmagjorda müslin för 50 spänn som tog slut på tre dar.
Jag är ej hugh hefner!! :(((



(P.S, om vi inte ses på ett tag så hälser jag med pusser så länge då! PUZZ!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0