uppåttjack

Det börjar hända grejer i min kropp!!!! Idag har jag inte huvudvärk, dock rinner snoken likt nigarafallet ändå, men vafan, alltid nåt!

Och så vill jag be om ursäkt för att jag skrev att alla män är avskum. Det är ju inte sant. Jag känner minst tre killar som är jättesnälla och fina människor. Typ pappa och jultomten.

Man blir bitter av sjukdomen I tell you.

Feberdröm inatt;

Min bror hade vunnit en heldag med Lars Vegas Trio. Vi fattade ju dock inte riktigt vad vi skulle ha Lars Vegas Trio till, så dom fick sitta bak i bilen och bli ignorerade, samtidigt som vi var sura på brorsan som hade ställt upp i en sån värdelös tävling.
"Inte undra på att du vann, det fanns väl inga andra som tävlade!!"


(varför heter dom lars vegas TRIO när dom är fem???)

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha nej skämtar du nu. Eller satt dom där bak? Hahah fick en bild här på näthinnan hur det kunnat se ut. Hohoho så skojsigt.



Jag vet också typ 3 bra män. Tomten inte inräknad. Aldrig träffat karln. Kan kanske bli i år....



2010-11-29 @ 11:57:17
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Palle

Haha fan vilken skoj dröm!

2010-11-29 @ 12:22:29
Postat av: apan

Nina: haha, det var i en dröm alltså, hoppas inte det var en sanndröm. :(



är du snäll så kommer tomten!!!

2010-11-29 @ 18:09:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0