bakfullematen

OH va spännande!!! HAR ETT PAKET O HÄMTA UT PÅ PÅSTEN! KANSKE ÄR MIN MOBIL SOM ÄR 5 VECKOR FÖRSEN!!!!! (eller så är det den där jävla tandborsten)

Aja. Var ju på gallej i krillehöla igår. Det var mest jag o Madde. Hade dretsköjj!! Vi lyssnade på dretmusik, tjötade, drack öl, fick nån grogg, och efter sambuca-shotten var det lixom kört.
Runt halv elva fick vi för oss o gå på förfest, och när vi kom fram hade förfesten dragit iväg, så vi lommade iväg till lokalpuben och jag visade mina exellenta disco-moves på dansgolvet (som för övrigt måste vara sveriges minsta, ungefär lika stort som en halv garderob) Folk i krillehöla är jävligt oblyga förresten. höhö

Tog tolvbussen hem imorse, hade boob-klänning, håret hade blivit besatt av Carola-83demonen och stod åt alla håll, känns alltid så fancy att gå hem dagen efter lixom. Walk of shame ni vet.
Gick in på Konsum en svängom. Det är ALLTID så spännande att handla när man är bakis, vet aldrig vad man kommer hem med lixom.
1 paket potatissallad.
1 paket chips.
1 paket kaviar
1 paket snabbmat
(chorizo o köttebullemix, askonstigt)

Var hysteriskt hungrig när jag väl kommit hem, kokade ett ägg, mosade det i potatissalladen som jag sedan blandade med snabbmaten och toppade med mängder flingsalt.

Sov i ett par timmar, men nu är jag på´t igen. Untz untz untz.




(kommer sakna dig ditt tard :(, men du vet vart jag finns)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0