Nyårslöften!!!

Varje år står man där med sitt nyårslöfte upp i röven. I år då jävlar!! Fan vad smal jag ska bli, och så ska jag sluta snusa oxå!! Jaru!!! Ett år har gått och jag är fortfarande lönning, otränad och snusar som en gammel bilmekaniker.

Men i år tänkte jag slå nävern i bordet och ge ett nyårslöfte jag eventuellt kan hålla då!
1. sluta handla så jävla mycket mat.

Fan vad mat jag köper. Jag är på Konsum varenda dag typ. Fluktar runt diskarna på Konsum o ba "hmm...korven va ju billig idag!" och så köper jag körv. Och kanske lite räksallad. Eller ägg? Hade jag filmjölk?
Och det är ju så jävla onödigt, får ju slänga en del, vilket gör mig till en miljöbajsare oxå.

Så nu ska jag försöka ge fan i Konsum. Storhandla istället och endast köpa nödvändiga grejer på Konsum!!




Förra årets nyårslöfte (obs; full tjej -85)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0